tisdag 21 juni 2011

Prestationsångest!

När man bloggar såhär sällan får man lite press på sig att ha någonting intressant att berätta när man väl postar ett inlägg.
Den där prestationspressen har gjort att jag flera gånger loggat in, börjat skriva ett inlägg och sedan loggat ut igen utan att ha publicerat..

Här hemma flyter livet på. Eller rättare sagt, flyger fram. Jag vet att jag sagt det förut, men jag säger det igen. Tiden går så vansinnigt fort!
Idag satt lillprinsen själv, utan stöd, för första gången! Min duktiga lilla kille!

Från någonting positivt till någonting mycket tråkigare - jag har nyss författat ihop en blocketannons om Dexter. Det känns i hjärtat att behöva omplacera honom, men han kan inte bo kvar hemma hos mamma. Han mår inte bra av att bo tillsammans med andra hundar och ha småbarn omkring sig hela dagarna.
Vi har kollat runt i bekantskapskretsen, men får inga napp, så jag var tyvärr tvungen att använda mig av blocket (jag vill ju helst känna personen så jag vet att han får det bra).
Nu får jag hålla tummarna för att det finns någon där ute som vill och kan ta hand om honom..

Nu ska jag mysa lite med min fina son innan det är dags för sängen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar