tisdag 7 juni 2011

Long time, no see!

Nu var det lite för länge sen jag uppdaterade här.. Men är det fint väder är väl inte bloggen det första man tänker på! :)

Tiden flyger iväg, min lilla skitunge blir fem månader idag! Får nästan lite ångest när jag tänker på hur fort tiden går. Nyss satt jag ju här med en pyttebebis som inte ens kunde hålla upp huvudet själv - bara några månader senare har Melvin blivit en bestämd liten herre som ska sitta själv i soffan. Om han ska fortsätta växa och utvecklas så här fort dröjer det inte förrän han målbrottsbrölar och knuffar bort mig när jag ska gosa ;)

Från det ena till det andra, vi har åkt på en rejäl förkylning. Ont i halsen, huvudvärk, snor, hosta, och allt vad det innebär. Än så länge har Melvin klarat sig, men han har varit gnällig och kinkig i några dagar. Hoppas att han slipper och att det inte blir mer än lite gnäll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar